Τρεις ξεχωριστές προσφορές για την εξαγορά του βραχίονα καταναλωτικών προϊόντων της GlaxoSmithKline (GSK) υπέβαλε η Unilever, χωρίς ωστόσο κάποια να γίνει δεκτή.

Σε ενημέρωση προς media και επενδυτές, ο κολοσσός της φαρμακοβιομηχανίας ανέφερε ότι οι «αυτόκλητες, υπό προϋποθέσεις και μη δεσμευτικές προτάσεις» απορρίφθηκαν επειδή «υποτιμούσαν ουσιαστικά» την GSK Consumer Healthcare και τις μελλοντικές της προοπτικές. Η πιο πρόσφατη πρόταση, η οποία παραλήφθηκε στις 20 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους, αφορούσε συνολική αξία εξαγοράς 50 δισ. λιρών.

Αν η συμφωνία προχωρούσε, η Unilever θα προσέθετε μάρκες όπως οι Sensodyne, Nicorette και Voltaren στο ήδη εκτενές χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών προϊόντων της που περιλαμβάνει brands όπως Hellmann’s, Ben & Jerry’s και Dove.

(Πηγή: Marketingweek.com)