Στο πρόγραμμα της Σκλαβενίτης «Απλές πράξεις μεγάλης αξίας», η οποία διεξάγεται στα καταστήματή της σε όλη την Ελλάδα, συμμετείχε η Arla Foods, στο πλαίσιο του προγράμματος βιωσιμότητάς της, το οποίο ενεργοποιείται επί των αξόνων Πλανήτης και Άνθρωπος.

Στο πλαίσιο του 2ου άξονα, η εταιρεία, από τις 7 έως τις 20 Οκτωβρίου, στήριξε την έρευνα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας με σωστή διατροφή και άσκηση, μέσω των αγορών των τυριών Arla και Lurpak Soft.

To πρόγραμμα υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με τηλεοπτικό σποτ, διαφημιστικό υλικό στο σημείο πώλησης μέσα στα καταστήματα, καθώς επίσης και digital banner στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος της Σκλαβενίτης, sklavenitis.gr.