Με τον πλέον επίσημο τρόπο ανακοινώθηκε σε ειδική συνέντευξη Τύπου στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης η έναρξη λειτουργίας της ελληνικής έκδοσης της βραβευμένης με Pulitzer πρωτοποριακής πλατφόρμας ειδήσεων και ψυχαγωγίας, Huffington Post. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και η ίδια η Arianna Huffington, η δημιουργός και επικεφαλής του όλου εγχειρήματος, το οποίο έχει ήδη παρουσία σε 11 χώρες του κόσμου.

Τη συνέντευξη Τύπου άνοιξε ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Διευθύνων Σύμβουλος της 24Media, η οποία αποτελεί και τον media partner στον οποίο η Αmerica On Line (AOL) εμπιστεύτηκε αυτό το πρωτοπόρο εγχείρημα στην Ελλάδα. Ο επικεφαλής της 24Media επισήμανε ότι η διεκδίκηση της έλευσης της Huffington Post στην χώρα μας ήρθε σε συνέχεια αντίστοιχων εξωστρεφών κινήσεων του Ομίλου και ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο το Δίκτυο των ανά τον κόσμο εκδόσεων της Ηuffington Post συνεργάζεται, καθιστώντας εφικτή την μεταφορά της είδησης ελληνικού ενδιαφέροντος ανά τον κόσμο. «Σήμερα ο αναγνώστης/χρήστης του διαδικτύου δεν αρκείται στην αμεσότητα της πληροφόρησης, αλλά ζητά αξιοπιστία, εγκυρότητα, διάδραση. Στοιχεία που διαθέτει η 24Media και φυσικά και η Huffington Post Greece. Στόχος είναι δίνουμε αξία σε ότι κάνουμε κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και με τη νέα αυτή προσπάθεια. Η Huffington Post Greece έχει άποψη, θέση, πλουραλισμό, έμφαση. Έχει τη σοβαρότητα των ειδήσεων, χωρίς να είναι σοβαροφανής, με ισχυρό ατού της τους εξαιρετικούς bloggers».

Στη συνέχεια το λόγο πήρε η Arianna Huffington, η οποία μιλώντας στα ελληνικά και εμφανώς συγκινημένη, δήλωσε πολύ χαρούμενη που επέστρεψε στην Ελλάδα, και αναφορικά με το εγχείρημα της ελληνικής Huffington Post, σημείωσε ότι «οι θετικές ελληνικές ειδήσεις θα μεταφέρονται πλέον σε ολόκληρο τον κόσμο και θα μεταφράζονται σε 15 γλώσσες». «Ο κόσμος έχει πλέον πολλά να πει και πρέπει να του δώσουμε την πλατφόρμα να το κάνει. Η Huffington Post στηρίζεται στις δημοκρατικές αρχές της αρχαίας Ελλάδας και αυτό είναι που την κάνει τόσο διαφορετική» τόνισε μεταξύ άλλων. Στη συνέχεια, η επικεφαλής της Huffington Post, παρουσία και φοιτητών του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, έλαβε μέρος σε ανοικτή συζήτηση με τον Πρόεδρο ΔΣ του ΙΑB Europe, Κωνσταντίνο Καμάρα. Ο Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος της 24Media, δήλωσε από την πλευρά του: «Η ελληνική Huffington Post είναι ένα μέσο που δεν αποτελεί παθητικό πομπό της είδησης αλλά ενεργό δέκτη της κοινωνίας των πολιτών.

Δεν τοποθετείται στην είδηση με δεξιά, κεντρώα ή αριστερή οπτική, ούτε προσποιείται ότι σε κάθε θέμα υπάρχουν δύο πλευρές και ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση. Παρουσιάζουμε όλες τις πλευρές, αλλά η ελληνική Huffington Post παίρνει θέση και θα τη διατυπώνει πάντοτε με θάρρος και ευκρίνεια». Καθήκοντα Εditorial Director της Huffington Post Greece ανέλαβε η Σοφία Παπαϊωάννου, δημοσιογράφος με σημαντική διαδρομή στην ελληνική τηλεόραση και μεταπτυχιακές σπουδές στη δημοσιογραφία στο NYU. Καθήκοντα Διευθυντή Σύνταξης εξάλλου, ανέλαβε ο Νίκος Άγουρος, ενώ ο Παύλος Τσίμας, αναλαμβάνει Σύμβουλος Έκδοσης. Το ελληνικό portal της Huffington Post δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Μαριάννας Λάτση, του Πέτρου Παππά, της Ευγενίας Χανδρή και του Δημήτρη Μάρη.

«Απευθυνόμαστε σε όλα τα target group»
Στο πλαίσιο της συζήτησης με την Arianna Huffington, το Marketing Week ζήτησε από την ίδια να αποσαφηνίσει το target group στο οποίο θα απευθύνεται η Huffington Post Greece. H ερώτηση ήταν η εξής: «Μελετώντας τις εκδόσεις της Huffington Post ανά τον κόσμο διαπιστώνει κανείς τον τεράστιο πλούτο του περιεχομένου της, με το brand Huffington Post να εμφανίζεται ότι απευθύνεται σε ένα νεαρότερο, φιλελεύθερο και ίσως λίγο περισσότερο γυναικείο κοινό. Αυτό ισχύει σε όλες τις κατά τόπους εκδόσεις της Huffington Post; Και γίνεται βάσει στρατηγικής;». Η απάντηση της Arianna Huffington δεν άφησε περιθώριο για παρερμηνείες. «Την ερώτηση αυτή μου την κάνουν σε κάθε χώρα που ξεκινάει η Huffington Post.

Mπορώ λοιπόν να σας πω ότι η Huffington Post απευθύνεται σε όλα τα κοινά, κάθε ηλικίας, κάθε μορφωτικού επιπέδου, κάθε ιδεολογίας. Αυτό μαρτυρά και ο πλούτος των bloggers, οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικές ιδεολογίες και επαγγελματικούς χώρους. Δίνουμε βάση στις βασικές και παναθρώπινες αξίες του σεβασμού, της αξιοπρέπειας, του ανθρωπισμού, της αλληλεγγύης και της δημοκρατίας. Αυτά τα στοιχεία μας χαρακτηρίζουν και αυτά αποτελούν την μοναδικότητά μας. Και έτσι θα συνεχίσουμε και στην Huffington Post Greece».