Στη μείωση κατά 50% της προμήθειας την οποία χρεώνει για τις in-app πωλήσεις συνδρομών των publishers θα προχωρήσει η Apple, εφόσον εκείνοι συμφωνήσουν να δεσμευτούν στην υπηρεσία Apple News. Συγκεκριμένα, τα media outlets, τα οποία θα συμμετάσχουν στο News Partner Programme και θα προσαρμόσουν περισσότερο το περιεχόμενό τους στο προτιμώμενο format της Apple, θα καταβάλλουν προμήθεια ύψους 15% από τις πωλήσεις συνδρομών, αντί του συνήθους 30%.

Η Apple αναφέρει ότι θέλει να προσφέρει στους αναγνώστες των Apple News έγκυρη ενημέρωση και πληροφόρηση από κορυφαίους publishers παγκοσμίως και, παράλληλα, να υποστηρίξει την οικονομική σταθερότητά των publishers και να προωθήσει, όπως επισημαίνει η εταιρεία, τις προσπάθειες για περισσότερο media literacy και diversity στην κάλυψη της ειδησεογραφίας και τα newsrooms.

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για ειδησεογραφικές δημοσιεύσεις με συνδρομή, οι οποίες παρέχονται στο Apple News σε μορφή ANF (Apple News Format), το οποίο υποστηρίζει διαφημιστική προβολή, με τους publishers να διατηρούν το 100% των εσόδων.
(Πηγή: Marketingweek.com)