Την απόφασή της να μην έχει διαφημιστική παρουσία στο Super Bowl για 2η συνεχή χρονιά επιβεβαίωσε η Coca-Cola, υποστηρίζοντας ότι θα δώσει προτεραιότητα σε αθλητικά γεγονότα που θα πραγματοποιηθούν αργότερα μέσα στο έτος. Μέχρι πέρυσι, η Coca-Cola «έτρεχε» μια διαφήμιση μέσα στο παιχνίδι κάθε χρόνο από το 2006, εκτός από το 2019 που επέλεξε ένα pregame spot.

Η φετινή επιλογή αποτυπώνει τη μεταβατική φάση στην οποία βρίσκεται το marketing της μάρκας, καθώς προσαρμόζεται σε ένα νέο μοντέλο, μετά την ανάθεση στην WPP της πλειοψηφίας του creative, media, data και marketing technology σε περισσότερες από 200 χώρες.

Όσον αφορά τη συμμετοχή της στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς στο Πεκίνο, η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει. Δεδομένης της μακροχρόνιας χορηγικής της υποστήριξης στον θεσμό, αναμένεται να έχει και πάλι παρουσία, ωστόσο, σύμφωνα με πηγές, δεν θα «τρέξει» παγκόσμια καμπάνια και θα απουσιάζει από τον τηλεοπτικό αέρα, και στις ΗΠΑ. Η απόφαση αυτή συνδέεται με την αυξημένη κριτική που δέχεται η Κίνα γύρω από την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα.

(Πηγή: AdAge)