Για την στήριξη των Κοινωνικών Παντοπωλείων της Κρήτης

Συγκεκριμένα, η Ελαΐς-Unilever Hellas, αποκλειστικά στα καταστήματα Χαλκιαδάκης, με αγορές οποιωνδήποτε προϊόντων της συνολικής αξίας 10 ευρώ ανά απόδειξη, θα διαθέτει 1 καρδιά σε κάθε πελάτη, η οποία αντιστοιχεί σε 1 ευρώ. Οι πελάτες θα πρέπει ύστερα να ρίξουν τις καρδιές αυτές μέσα στους ειδικούς «κουμπαράδες αγάπης» εντός των καταστημάτων. Στόχος της ενέργειας είναι να συγκεντρωθούν τόσες καρδιές όσες θα αντιστοιχούν σε προϊόντα αξίας 60.000 ευρώ, τα οποία θα διατεθούν στα Κοινωνικά Παντοπωλεία της Κρήτης. Η ενέργεια θα επικοινωνηθεί με έντυπη και ραδιοφωνική καμπάνια σε όλη την Κρήτη, όπως και επικοινωνιακά υλικά ραφιών, αφίσες και ηχητικά μηνύματα εντός των καταστημάτων Χαλκιαδάκης.