Σε 40.000 ανέρχονται οι θέσεις εργασίας στον κλάδο του marketing που καταργήθηκαν στη Μεγάλη Βρετανία, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, σύμφωνα με έρευνα του Chartered Institute of Marketing (CIM). Όπως αναφέρεται, το 9% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι απολύθηκαν, ενώ το 20% δέχτηκαν μείωση στον μισθό τους και το 17% τέθηκε σε υποχρεωτική άδεια, στο πλαίσιο του Coronavirus Job Retention Scheme της βρετανικής κυβέρνησης.

Στην έρευνα, που διενεργήθηκε το χρονικό διάστημα Ιούλιος-Αύγουστος 2020, συμμετείχαν 344 μέλη του CIM διεθνώς, εκ των οποίων 240 στη Μεγάλη Βρετανία. Επιπλέον, αποκαλύφθηκε ότι το 17,5% χρειάστηκε να εξαντλήσουν την ετήσια άδειά τους. Ανάγοντας τα ευρήματα αυτά στον πραγματικό πληθυσμό του επαγγέλματος στη χώρα (415.000 εργαζόμενοι, βάσει των στοιχείων του κλάδου της PwC για το 2018), η έρευνα υπολόγισε ότι οι χαμένες θέσεις εργασίας ανέρχονται σε 37.000, ενώ οι μειώσεις μισθών αφορούν 83.000 άτομα.

Ωστόσο, παρά τα ζοφερά στοιχεία, 87% των ερωτηθέντων δήλωσαν βέβαιοι ή πολύ βέβαιοι ότι ο κλάδος θα ανακάμψει, μόλις η απειλή του Covid-19 εξαλειφθεί. Τα ευρήματα έδειξαν, επίσης, ότι προτεραιότητα των marketers για την αντιμετώπιση της οικονομικής ύφεσης αποτελεί το brand reputation, ενώ συνειδητοποιούν την ανάγκη να «περάσουν» μηνύματα για την ασφάλεια των εργαζομένων και του κοινού.
(Πηγή: Campaign)