Omnicom και Interpublic μείωσαν κατά 10.000 τις συνολικές θέσεις εργασίας τους το 2020 λόγω της πανδημίας, σύμφωνα με τις ετήσιες εκθέσεις τους. Συγκεκριμενα, οι ετήσιες εκθέσεις των δύο μεγάλων agency groups δείχνουν ότι η Omnicom μείωσε τους υπαλλήλους της κατά περίπου 5.900 σε 64.100 μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου 2020, από 70.000 που ήταν έναν χρόνο νωρίτερα και η Interpublic μείωσε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 4.100 σε 50.200 από 54.300 που ήταν πριν την πανδημία. Η μείωση του προσωπικού της Omnicom ανήλθε σε 8,4% και αυτή της Interpublic σε 7,6%.

Η Omnicom, με Chairman και Chief Executive τον John Wren, πραγματοποίησε τις περισσότερες περικοπές κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, την χειρότερη περίοδο όσον αφορά στην πανδημία. Η Interpublic, στην οποία ο Philippe Krakowsky διαδέχθηκε τον Michael Roth ως Chief Executive, έκανε περικοπές σε μια πιο κλιμακωτή βάση, ξεκινώντας από το δεύτερο τρίμηνο και συνεχίζοντας κατά τη διάρκεια του έτους.

(Πηγή:Campaign)