Απώλειες ύψους 770 εκατ. δολαρίων αναφέρθηκαν το 2021 από χρήστες των κοινωνικών δικτύων που έπεσαν θύματα εξαπάτησης, σύμφωνα με τη Federal Trade Commission, ποσό σχεδόν τριπλάσιο σε σχέση με το 2020.

Περίπου οι μισές καταγγελίες αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ στο 70% των περιπτώσεων, οι καταναλωτές αναφέρουν ότι έκαναν μια παραγγελία, συνήθως αφού είδαν μια διαφήμιση, αλλά ποτέ δεν έλαβαν το προϊόν. Τα περιστατικά συνέβησαν κυρίως σε Facebook ή Instagram.

Τα περισσότερα χρήματα χάθηκαν από απάτες που σχετίζονται με επένδυση σε κρυπτονομίσματα, ενώ ακολουθεί το dating.

(Πηγή: AdAge)