Κάθε κοινό έχει τις ιδιαιτερότητές του και τις δυσκολίες στην αποκωδικοποίησή του, αλλά ο βαθμός δυσκολίας εκτοξεύεται όταν μιλάμε για το νεανικό κοινό, τους λεγόμενους GenZers. Είναι οι άνθρωποι που δεν έζησαν ποτέ χωρίς internet και χωρίς social media, σε τέτοιο βαθμό που η προηγούμενη εποχή χωρίς αυτά τους φαντάζει απλά… παλαιολιθική. Ένα από τα μεγάλα τους διαφοροποιά στοιχεία είναι «η μανία» τους να δημιουργούν περιεχόμενο.

Και κάπου εδώ προκύπτει ένα μεγάλο ερώτημα: Μπορεί η παραδοσιακή διαφήμιση και τα παραδοσιακά μέσα να βοηθήσουν στην κατανόηση αυτού του κοινού; Η απάντηση δεν είναι εύκολη. Και σίγουρα δεν είναι ένα ξερό «ναι», ή ένα ξερό «όχι». Την απάντηση αυτή διαπραγματεύθηκε και το Youth Marketing Showcase που διοργάνωσε το Marketing Week, το οποίο μεταξύ άλλων προσπάθησε να μελετήσει τον χαρακτήρα των GenZers, προσφέροντας εργαλεία για τη βαθύτερη κατανόησή τους, καθώς και για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία και αλληλεπίδραση μαζί τους.

Ιδού μερικά ενδιαφέροντα insights που παρουσιάστηκαν για τους GenZers: Το 55% αυτών αγοράζει online, το 79% ενδιαφέρεται για το VR, το 63% προτιμά να βλέπει «αληθινούς» ανθρώπους στις διαφημίσεις, το 72% βρίσκει θετικό το στοιχείο του χιούμορ σε μια διαφήμιση, ενώ το 56% αξιολογεί θετικά τις διαφημίσεις που αφηγούνται μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Αν κάτι είναι αργό, θα το προσπεράσουν. Αν κάτι δε λειτουργεί, θα το εγκαταλείψουν. Τόσο απλά. Το ανησυχητικό εδώ είναι ότι τις περισσότερες φορές ο τρόπος που επικοινωνούν τα brands με την GenZ δεν είναι αυτός που προτιμούν οι νέοι, με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Περισσότερα για το θέμα στο ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε από τα όσα ειπώθηκαν στο Youth Marketing Showcase.