«Joy will take you further», η υπογραφή της μεγαλύτερης καμπάνιας του brand

Το καινούργιο αυτό θέμα διαφοροποιεί το μήνυμα «Keep Walking», το οποίο συνόδευσε τη μάρκα επί 16 χρόνια. Η καμπάνια λανσαρίσθηκε την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου, με στόχο να απευθυνθεί σε πάνω από 270 εκατομμύρια κοινό σε 50 χώρες, μέσα στις πρώτες 10 μέρες λανσαρίσματος. Όπως ανέφερε στο Advertising Age ο Guy Escolme, Global Brand Director του Johnnie Walker, το «Keep Walking» δεν «δούλευε» πια όπως παλιά. Έτσι, αντί για το μήνυμα της ανταμοιβής για την επιμονή και τη σκληρή δουλειά, η νέα προσέγγιση εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο η ευτυχία μπορεί να φέρει επιτυχία και να λειτουργήσει ως καταλύτης για την πρόοδο. «Η αφετηρία της ευτυχίας, της αισιοδοξίας και της χαράς, αποτελεί μεγάλο επιταχυντή για την πρόοδο και την επιτυχία στη ζωή των ανθρώπων», εξηγεί ο ίδιος. Τη νέα καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούν celebrities, υπογράφει η Anomaly η οποία κέρδισε τον λογαριασμό πέρυσι από την BBH, δημιουργό του αρχικού «Keep Walking».

(Πηγή: Warc).