Μεγαλύτερη συμμετοχή των publishers στις real-time αγορές

(ΚΟΠΕΝΧΑΓΗ) Σύμφωνα με το Adform RTB Trend Report Europe Q4 2013, η δαπάνη μέσω RTB αυξήθηκε κατά 366%. Το περιοδικό Campaign επισημαίνει ότι η δαπάνη μέσω RTB σε tablet και mobile αντιστοιχεί σε πάνω από 13% όλων των RTB impressions στην Ευρώπη για τον Δεκέμβριο του 2013 (αύξηση 2,65% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2013) και η Adform αναμένει το mobile RTB να αντιστοιχεί σχεδόν στο 20% όλων των impressions στο Q1 του 2014. Η Adform εντοπίζει επίσης μια αλλαγή στο είδος των δημοφιλέστερων ενεργειών programmatic: Αντί του απλού performance και retargeting, η πλατφόρμα χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για προσωποποιημένες καμπάνιες και χτίσιμο αναγνωρισιμότητας. Σύμφωνα επίσης με τη μελέτη, η ενίσχυση του CPM που προκύπτει μέσω του programmatic ad trading (15% από το Q3 στο Q4 του 2013 και αύξηση 67% σε σύνολο έτους), θα αυξήσει τη συμμετοχή των publishers στις real-time αγορές.