Η μετατόπιση του marketing spend από το performance στο brand building σε συνδυασμό με την ανάκαμψη των ταξιδιών μεταπανδημικά, βοήθησε την Airbnb να επιτύχει το πιο «δυνατό» της τρίμηνο φέτος το φθινόπωρο. Ο κλάδος ταξιδιών και φιλοξενίας σημείωσε, το γ΄ τρίμηνο του 2021, καθαρό εισόδημα 834 εκατ. δολαρίων, αυξημένο σχεδόν 4 φορές (280%) σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

Με το καθαρό εισόδημα επίσης αυξημένο κατά 213% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, η Airbnb ισχυρίζεται ότι αυτό το τρίμηνο είναι το πιο προσοδοφόρο στην ιστορία της. Στο μεταξύ, στις αρχές του έτους, η εταιρεία λάνσαρε την πρώτη μεγάλης κλίμακας marketing καμπάνια της των τελευταίων 5 ετών με τίτλο «Made by Hosts». Η καμπάνια τρέχει σε Βρετανία, ΗΠΑ, Γαλλία και Καναδά σε τηλεοπτικό και digital περιβάλλον.

Ως αποτέλεσμα της καμπάνιας αυτής, το traffic εξακολουθεί να αυξάνεται και το γ΄ τρίμηνο, επισημαίνει η Airbnb, με το συνολικό traffic να είναι κατά 15% αυξημένο σε σχέση με το 2019 στις χώρες όπου έτρεξε η καμπάνια. Οι δαπάνες πωλήσεων και marketing αυξήθηκαν κατά 136% σε σχέση με πέρυσι στα 264 εκατ. δολάρια, εξαιρουμένων των stock based αποζημιώσεων και των acquisition-related επιπτώσεων.

(Πηγή: marketingweek.com)