Μετά από 12 χρόνια στη δημιουργική ηγεσία. Αποχωρήσεων συνέχεια στους κόλπους της WPP. Μετά από την ανακοίνωση της εξόδου του global CEO της Ogilvy, John Seifert, μέσα στο 2021, ο διαφημιστικός κολοσσός αποχαιρετά και τον παγκόσμιο δημιουργικό του ηγέτη. Όπως ανακοίνωσε ο CEO Mark Read σε memo προς τους εργαζόμενους, ο John O’Keeffe εγκαταλείπει τη […]

Μετά από 12 χρόνια στη δημιουργική ηγεσία.

Αποχωρήσεων συνέχεια στους κόλπους της WPP. Μετά από την ανακοίνωση της εξόδου του global CEO της Ogilvy, John Seifert, μέσα στο 2021, ο διαφημιστικός κολοσσός αποχαιρετά και τον παγκόσμιο δημιουργικό του ηγέτη. Όπως ανακοίνωσε ο CEO Mark Read σε memo προς τους εργαζόμενους, ο John O’Keeffe εγκαταλείπει τη θέση του ως global CCO της WPP, μετά από 12 χρόνια.

Στην ίδια ενημέρωση, ο Read ανέφερε ότι υπό τη νέα της στρατηγική, η εταιρεία έχει «ενδυναμώσει τα agency brands και έχει εντείνει την επένδυση στο δημιουργικό τους ταλέντο» και προσέθεσε: «Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε αποδώσει μεγαλύτερη ευθύνη στα ίδια τα agencies αναφορικά με τα δημιουργικά standards, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο John θα μας αφήσει.

Το κάνει με τις καλύτερες ευχές όλων μας». Ο O’Keefe εντάχθηκε στο δυναμικό της WPP το 2008 με αποστολή «να διασφαλίσει ότι η WPP αναγνωρίζεται ως ηγέτης της βιομηχανίας όχι μόνο λόγω κλίμακας, αλλά και χάρη στη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά της», όπως σημείωσε ο Read, επισημαίνοντας ότι ο O’Keeffe συνέβαλε στην ανάδειξη της WPP ως Holding Company of the Year στα Cannes Lions 7 φορές, καθώς και στην κατάκτηση 8 Effies.
(Πηγή: AdWeek)