Σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν σχετικά, ο Law αποχωρεί, προκειμένου να αναλάβει έναν, άγνωστο ακόμη, ρόλο στην Apple.  Το στέλεχος αρνήθηκε να σχολιάσει και το Publicis Groupe χαρακτήρισε τα λεγόμενα «φήμες». Η Apple, η οποία έλαβε τον τίτλο του Marketer of the Year στα φετινά Cannes Lions, επίσης δεν προχώρησε σε δήλωση, όταν έγινε ωστόσο γνωστή η βράβευση, στελέχη της την χαρακτήρισαν «εξαιρετικά σημαντική, γιατί ο δημιουργικός κόσμος παρακολουθεί και υπάρχουν πολλά ταλέντα που μπορεί μια μέρα να δουλέψουν στην Apple».

Ο Law ξεκίνησε τη θητεία του στην Publicis τον Ιανουάριο του 2018, αναλαμβάνοντας τη δημιουργική ηγεσία για agencies όπως Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis Worldwide, BBH και Fallon. Η «επιστράτευσή» του έγινε από τον Arthur Sadoun, Chairman και CEO του Publicis Groupe, αφήνοντας την R/GA στην οποία υπηρετούσε επί 17 έτη, προκειμένου να υλοποιήση το όραμα της γαλλικής εταιρείας για «ισορροπία μεταξύ τεχνολογίας και δημιουργικότητας».
(Πηγή: AdAge)