Αποχωρεί ο Kelly Clark από την παγκόσμια ηγεσία του Group M, του μεγαλύτερου media buyer διεθνώς.

Τη θέση του ως global CEO θα πληρώσει ο Christian Juhl, Global Chief Executive ενός από τα flagship agencies του δικτύου, της Essence. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 53χρονος Αμερικανός εγκαταλείπει τη θέση για προσωπικούς λόγους. Ο Juhl, ο οποίος ανέλαβε το «τιμόνι» της Essence από τους 3 βρετανούς συνιδρυτές της και την πούλησε στην WPP το 2015, θα έχει υπό την επίβλεψή του 35.000 ανθρώπους και λογαριασμούς συνολικής αξίας 48 δισ. δολαρίων.

Η Essence είναι περισσότερο γνωστή για τη συνεργασία της με την Google, ενώ πρόσφατα κέρδισε τους λογαριασμούς των L’Oréal και Argos. Ο CEO της WPP, Mark Read, ανέφερε για τον Juhl: «Ο Christian διαθέτει τον σωστό συνδυασμό ηγετικών ικανοτήτων, διαπροσωπικών δεξιοτήτων και τεχνολογικών skills για να χτίσει μια σύγχρονη εταιρεία media, κάτι που έχει αποδείξει με εντυπωσιακό τρόπο στην Essence».

Ο απερχόμενος Clark, ήταν chief executive της Group M Βορείου Αμερικής από το 2012 έως το 2015, οπότε και απομακρύνθηκε για έναν χρόνο, προτού επιστρέψει ως global chief executive τον Σεπτέμβριο του 2016. Η καριέρα του στη WPP ξεκίνησε στη J Walter Thompson, όπου εντάχθηκε το 1988.
(Πηγή: Campaign)