Ασκούσε καθήκοντα Managing Director Think Digital Group Advertising
Ο Γιώργος Φραγκάκης αποχωρεί από τη Think Digital, όπου ασκούσε καθήκοντα Managing Director Think Digital Group Advertising.

Η πορεία του στον όμιλο ξεκίνησε το 2011, καθώς ήταν ένα από τα πρώτα στελέχη της ForestView, της εταιρείας Performance Marketing του ομίλου. Στα 7 χρόνια της συνεργασίας του, ανέπτυξε την εταιρεία σε ένα από τα πρώτα performance digital agencies, με καμπάνιες σε πάνω από 30 χώρες ανά τον κόσμο. Με τη ForestView, εκτός από Google All Star και Premier Partner, κέρδισε βραβεία σε Evolution και Dime Awards.

Δούλεψε στην ανάπτυξη της in-house διαφημιστικής τεχνολογίας «Chameleon» που απέσπασε δύο βραβεία καινοτομίας και υπήρξε εμπνευστής του συνεδρίου All Things Performance σε συνεργασία με το Marketing Week. Μεταξύ άλλων, ο Γιώργος είναι εισηγητής σε εκπαιδευτικά θέματα marketing, τακτικός παρουσιαστής σε συνέδρια και ενεργό μέλος της ΕΔΕΕ. Τα επόμενά του βήματα αναμένονται.