Για να αφιερωθεί στο diversity, το inclusion και το equity

Μετά από δύο χρόνια θητείας στο Facebook, ο Chief Marketing Manager, Antonio Lucio, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την εταιρεία, προκειμένου να αφιερωθεί στο diversity, το inclusion και το equity. Την ανακοίνωση πραγματοποίησε ο ίδιος με μία ανάρτησή του στο Facebook, με την οποία εξηγούσε ότι σκοπεύει να βοηθήσει τις εταιρείες marketing και διαφήμισης να εστιάσουν στην επιτάχυνση των προσπαθειών τους σε σχέση με τις εν λόγω αξίες, ενώ υπογράμμισε την επίδραση του θανάτου της μητέρας του, λίγο πριν το lockdown, στην απόφασή του.

Η αποχώρηση του Lucio έρχεται μόλις έναν μήνα μετά την εκστρατεία Stop Hate For Profit κατά του Facebook και την ακόλουθη μείωση διαφημιστικής δαπάνης από μεγάλες εταιρείες, όπως οι Coca-Cola, Unilever και Mars, προκειμένου να αναγκάσει την social media πλατφόρμα να αποτρέψει τη διάδοση μίσους. Ο Antonio Lucio είχε ενταχθεί στο δυναμικό του Facebook, τον Σεπτέμβριο του 2018, 6 μήνες μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου Cambridge Analytica. (Πηγή: marketingweek.com)