Εν μέσω παγκόσμιου media agency review

Αποχωρεί από τη Vodafone η Sara Martins de Oliveira, το στέλεχος που ηγήθηκε του παγκόσμιου rebranding και του in-housing του biddable media buying της εταιρείας.

Η Oliveira, η οποία εκτελούσε χρέη global director of brand and media, αφήνει την εταιρεία ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη αναθεώρηση του παγκόσμιου λογαριασμού media, εκτιμώμενης αξίας 400 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με πηγές, η απόφασή της οφείλεται σε προσωπικούς λόγους, καθώς η οικογένειά της μετακομίζει σε άλλη χώρα. Δεν υπάρχει ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση της Oliveira, η οποία κατέκτησε μια θέση στην ετήσια λίστα με τους κορυφαίους marketers του Campaign.

Στελέχη της αγοράς εξέφρασαν την έκπληξή τους για το ότι εγκαταλείπει την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση του review, αν και εικάζεται ότι θα παραμείνει στη Vodafone για κάποιο χρονικό διάστημα ακόμα. Το στέλεχος εντάχθηκε στους κόλπους της το 2013, αρχικά ως brand and communications director για τη Vodafone στην πατρίδα της, την Πορτογαλία, για να κατακτήσει τον παγκόσμιο ρόλο το 2015. Το 2017 ηγήθηκε του παγκόσμιου rebranding με νέο μότο «The future is exciting. Ready?». Όσον αφορά το spec, WPP και Dentsu Aegis Network θεωρούνται τα φαβορί
(Πηγή: Campaign)