Μετά από πέντε χρόνια συνεργασίας με το eBay, η global CMO της εταιρείας, Suzy Deering, αποχωρεί από τη θέση της. Όπως ανέφερε η ίδια στον προσωπικό λογαριασμό της στο LinkedIn, η απόφασή της κάθε άλλο παρά εύκολη ήταν, ωστόσο σημείωσε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να επιδιώξει άλλες ευκαιρίες. «Πήρα την απόφασή μου τώρα, βάσει των επιτευγμάτων και της συνολικής ισχύος του brand και είμαι ενθουσιασμένη με την επιτάχυνση του eBay προς την επόμενη 25ετία. Με ταπεινότητα συμμετείχα σε ένα brand με σκοπό και γεμάτο με παθιασμένους και ταλαντούχους συνεργάτες και πωλητές», σημείωσε.

Ωστόσο, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, το στέλεχος θα παραμείνει στην πλατφόρμα e-commerce έως τα μέσα Οκτωβρίου, προκειμένου να βοηθήσει στην προετοιμασία της προσεχούς εορταστικής περιόδου. Πριν τη συνεργασία της με το eBay, η Suzy Deering εργάστηκε για τρία χρόνια στη Moxie του Publicis Groupe στην Ατλάντα, ενώ προηγουμένως κατείχε ρόλους στο marketing εταιρειών, όπως η Verizon, η Home Depot και η The Walt Disney Company.
(Πηγή: Adweek)