Θα ιδρύσει δική του εταιρεία που θα εστιάζει στο storytelling και το branded περιεχόμενο

(Λος αντζελες)  Θα ονομάζεται Amusement Park Entertainment, θα εστιάζει στο storytelling και το branded περιεχόμενο, ενώ θα χαίρει της υποστήριξης της Interpublic. Ο Smith διακρίθηκε, μεταξύ άλλων, για την εξαιρετική καμπάνια «Replay» για το Gatorade, η οποία σάρωσε τα βραβεία και -το κυριότερο- κέντρισε το ενδιαφέρον εκατομμυρίων καταναλωτών ανά την υφήλιο.

Μιλώντας για το νέο του εγχείρημα, ο Smith εξήγησε ότι «η φιλοσοφία της εταιρείας είναι απλή. Οι ιδέες είναι το Άγιο Δισκοπότηρο. Συνεπώς, οφείλουμε να αξιολογούμε τις ιδέες και τη δημιουργία τους ανάλογα».