Ο Mark D’Arcy, Head of Global Business Marketing και Chief Creative Officer της Facebook, αποχωρεί από την εταιρεία μετά από 10 χρόνια συνεργασίας, κατά τα οποία καθοδηγούσε τα brands στην «τέχνη» του social media advertising. Ο D’Arcy ξεκίνησε τη συνεργασία του με την εταιρεία το 2011 και συνέβαλε στην ανάπτυξη του Facebook Creative Shop, μιας ομάδας advertising και marketing strategy, η οποία σχεδιάστηκε για να δείχνει σε brands και Chief Marketing Officers το σωστό social media advertising και διαθέτει, αυτήν τη στιγμή, πάνω από 300 μέλη διεθνώς. Η εταιρεία επιβεβαίωσε, την περασμένη Δευτέρα, ότι ο D’Arcy αποχωρεί από τη θέση του στις 7 Σεπτεμβρίου.

Θα αντικατασταθεί δε προσωρινά από τη Michelle Klein, Vice President of Global Customer Marketing της Facebook. «Ο Mark υπήρξε σημαντικός ηγέτης στο Facebook για μια δεκαετία. Είμαστε ευγνώμονες για την συνδρομή του και του ευχόμαστε τα καλύτερα», ανέφερε σχετικά εκπρόσωπος του Facebook. Ο D’Arcy είναι η τελευταία προσθήκη στη «λίστα» με τις ηχηρές αποχωρήσεις στελεχών, την τελευταία χρονιά, από την εταιρεία, στο πλαίσιο της νέα κατεύθυνσης που έχει λάβει η ίδια.

(Πηγή: AdAge)