Εγκαταλείπει το TikTok ο Head οf Global Marketing της εφαρμογής, Nick Tran, σύμφωνα με πληροφορίες του The Information. Ο λόγος της αποχώρησής του δεν έχει γίνει ακόμη γνωστός, ενώ η πλατφόρμα δεν έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τα καθήκοντά του θα αναλάβει η Global Chief Operating Officer του TikTok, Vanessa Pappas.

Ο Tran εντάχθηκε στο δυναμικό του κοινωνικού δικτύου το 2020 προερχόμενος από το συνδρομητικό δίκτυο Hulu, όπου κατείχε τη θέση του VP of Brand and Culture Marketing. Στο TikTok, το στέλεχος ηγήθηκε αρκετών πρωτοβουλιών του app για ενίσχυση του engagement, συμπεριλαμβανομένης της παροχής βοήθειας προς creators να λανσάρουν NFTs.

Είχε επίσης υπό την ευθύνη του το τηλεοπτικό και διαδικτυακό διαφημιστικό budget της εφαρμογής.

(Πηγή: AdAge)