Το Spotify λανσάρει νέα παγκόσμια καμπάνια η οποία επικεντρώνεται στην προσωπική σχέση που έχουν οι χρήστες με τον λογαριασμό τους στο Spotify. Τα οut-of-home υλικά της καμπάνιας «My Spotify» παρουσιάζουν διάφορους χρήστες του Spotify και εξατομικευμένα σλόγκαν όπως «Το Spotify μου με γνωρίζει καλύτερα από τον ψυχολόγο μου», «Το Spotify μου θυμάται τη δεκαετία του ‘90 καλύτερα από εμένα» και «Το Spotify μου είναι ο δικός μου πλανήτης».

Επιπρόσθετα του OOH, βίντεο με τους ίδιους χρήστες θα προβληθούν σε ψηφιακά και social κανάλια. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην καμπάνια πρωταγωνιστούν η ποδοσφαιρίστρια της Τσέλσι Lauren James, ο συγγραφέας Shaquille Keith και ο ηθοποιός του Trainspotting Ewen Bremner. Τα βίντεο σκηνοθετήθηκαν από τη Silence Aitken-Till μέσω της Pavilion Works. Από την πλευρά του Spotify, creatives της καμπάνιας ήταν οι Chelsea Alburger, Greg Edwards, Sasha Safir-Temple και Jessica Diaz-Hurtado.Το media planning and buying διαχειρίστηκε η Publicis Media.

Η καμπάνια ξεκίνησε να προβάλλεται χθες σε αγορές όπως Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Αυστραλία, πριν κυκλοφορήσει σε περισσότερες αγορές αργότερα μέσα στο έτος. Παράλληλα, οι χρήστες θα βρουν εντός της εφαρμογής εξατομικευμένα banners και κάρτες που αποκαλύπτουν τις ακουστικές τους συνήθειες.

(Πηγή: Campaign)