Στην καμπάνια «Never Stay Still» πρωταγωνιστούν ένα ασανσέρ, δύο άγνωστοι και το νέο Boss full Rocky Road. Η νέα αυτή επικοινωνία ανατρέπει τους κανόνες, ζητώντας από το κοινό όχι να σταθεί και να απολαύσει, αλλά να μη σταματούν ποτέ να ανακαλύπτουν, να πειραματίζονται και να δοκιμάζουν τα όριά τους. Η νέα επικοινωνία «More Pleasure Please» για το Nirvana Choco Fudge, αναδεικνύει ένα παγωτό που χωρά όλη την απόλαυση στο κέντρο του.

Αισθησιακό και σαγηνευτικό, το τηλεοπτικό σποτ μας προκαλεί να αφεθούμε σε ό,τι απολαμβάνουμε περισσότερο και να απαιτήσουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο. Οι καμπάνιες των Boss και Nirvana αποτελούνται από τηλεοπτικά σποτ και υλικά για digital και social media, με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του πλάνου επικοινωνίας να γίνεται από τη Zenith Optimedia του Publicis Groupe Greece. Την παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ ανέλαβε η Top Cut Belgrade, σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα, ενώ η Yeti Films ανέλαβε τα 3D product shots.