Στο λανσάρισμα νέων επετειακών συσκευασιών προχώρησε η Merenda, με αφορμή την επέτειο των 50 ετών από την κυκλοφορία της. Οι νέες συσκευασίες, οι οποίες δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το Ph7 Advertising Agency, κυκλοφόρησαν τον Ιούνιο και θα παραμείνουν έως τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Στις συσκευασίες αυτές, το brand αποτύπωσε, σύμφωνα με την εταιρεία, λέξεις οι οποίες έχουν στόχο να θυμίσουν στο κοινό όλα εκείνα με τα οποία έχει ταυτιστεί η μάρκα, όπως απόλαυση, αναμνήσεις, παιδί, μαγεία, σκανταλιά, χαμόγελα. Άλλωστε, όπως επισημαίνει η γεύση της Merenda «συνδέθηκε με την παιδική ηλικία των Ελλήνων και, από τότε, συμβολίζει τη μαγεία και τη σκανταλιά εκείνων των χρόνων και δε σταματά να απλώνεται στις αξέχαστες στιγμές της ζωής μας».