Η Ζέτα Μακρυπούλια το νέο πρόσωπο της εταιρείας

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, που επιμελήθηκε η McCann Erickson Athens και δημιουργία microsite από την MRM Athens, μέσω του οποίου ένας τυχερός θα ταξιδέψει στη Ρώμη με 30 φίλους του για δύο ημέρες.Η Weber Shandwick, στο πλαίσιο των υπηρεσιών lifestyle και celebrity endorsement που παρέχει, εντόπισε στο πρόσωπο της Ζέτας Μακρυπούλια την ιδανική οικοδέσποινα για τα γενέθλια της Airtickets και ανέλαβε την επικοινωνιακή προώθηση της καμπάνιας.

«Η συνεργασία μας με τη Ζέτα επισφραγίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη στρατηγική της επένδυσής μας σε πρόσωπα δημοφιλή και πολύ αγαπητά προκειμένου να δώσουμε το added value που επιδιώκουν οι πελάτες μας» δήλωσε ο Μάνος Μαγιάτης, Lifestyle & Media Manager της Weber Shandwick. Η εορταστική καμπάνια της Airtickets.gr με τη Ζέτα Μακρυπούλια βγήκε on air χθες.