Με αφορμή το ξέσπασμα της Covid-19, αναδύεται το μοντέλο του Mono Channel στο retail. Ο Steve Lidbury, Executive Prisncipal EMEA του experience design agency EIGHT, που βρίσκεται πίσω από το concept του Apple Store, θα αναλύσει στο virtual συνέδριο The Store, την Τρίτη 30 Ιουνίου, το μοντέλο του Mono Channel. Μεταξύ άλλων, θα αναφερθεί στους περιορισμούς και τα προβλήματα του Omni Channel, στην αυξανόμενη μετατόπιση του engagement προς το mobile και στο πώς οι retailers μπορούν την εποχή του Covid-19 να αποκαταστήσουν την αυτοπεποίθηση των καταναλωτών και να επαναφέρουν την ευχαρίστηση του shopping. Στο συνέδριο επίσης θα αναλυθούν όλες οι σύγχρονες τάσεις που επηρεάζουν σήμερα το shopping experience και τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων. Περισσότερες πληροφορίες στο www.thestoreconference.gr.