Δόθηκε 6μηνη παράταση με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου

Η ΠΝΠ μεταξύ άλλων αναφέρει στο άρθρο 33 ότι η απευθείας τιμολόγηση θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις 2 Ιουλίου 2016 και όχι από την 1η Ιανουαρίου του νέου έτους. Το σχετικό άρθρο της ΠΝΠ αναφέρει τα εξής:

1.
Η παραγραφος 2 του αρθρου 12 του Ν. 2328/1995 (Α 159), οπως ισχυει, αντικαθισταται ως εξης:

2.
Απο 2.7.2016 η τιμολογηση για τις πραξεις της παραγραφου 1 διενεργειται αποκλειστικα με τιμολογιο που εκδιδει το Μεσο που καταχωρει η αναμεταδιδει τη διαφημιση η τη χορηγια προς τον διαφημιζομενο. Εξαιρεση απο τον παραπανω κανονα επιτρεπεται αποκλειστικα στις περιπτωσεις που οι διαφημιστικες και επικοινωνιακες ενεργειες διενεργουνται στο πλαισιο συμβασης διαφημιστικης και επικοινωνιακης προβολης που:
α. Ειτε εχει συναφθει το αργοτερο μεχρι τις 30.06.2016, υπο την προσθετη προυποθεση οτι: α) η σχετικη συμβαση εχει κοινοποιηθει εγκαιρως στην οικεια φορολογικη αρχη, οπως οριζεται απο τις οικειες διαταξεις, και β) σε καθε περιπτωση, η διαρκεια ισχυος της ληγει το αργοτερο μεχρι τις 30.9.2016,
β. Ειτε εχει συναφθει απο το Δημοσιο η φορεα του ευρυτερου δημοσιου τομεα σε συνεχεια διαγωνιστικης διαδικασιας της οποιας η Διακηρυξη εχει δημοσιευθει μεχρι τις 30.6.2016.
Αν για την εξοφληση του Μεσου μεσολαβει με οποιονδηποτε τροπο διαφημιστης, αυτος ενεργει ως εκπροσωπος του διαφημιζομενου, προς τον οποιο εκδιδονται και ολα τα νομιμα παραστατικα.
Παρατασεις συμβασεων που εμπιπτουν στο στοιχειο α’ παραπανω απαγορευονται, ενω παρατασεις συμβασεων που εμπιπτουν στο στοιχειο β’ επιτρεπονται υπο τους ορους της νομοθεσιας για τη διαφημιστικη προβολη του Δημοσιου και των φορεων του ευρυτερου δημοσιου τομεα.

3.
Η ισχυς των διαταξεων των περιπτωσεων β, γ, ε και στ  του αρθρου πεμπτου του Ν. 4279/2014 (Α 158), οπως ισχυει, αρχιζει απο την 1.7.2016».