Η βιομηχανία του Influencer Marketing υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 10 δισ. δολάρια μέσα στο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση γύρω στο 20% σε σχέση με πέρυσι.

Οι διαφημιζόμενοι επενδύουν, λοιπόν, ολοένα και υψηλότερα κονδύλια. Οι προκλήσεις όμως εξακολουθούν να υφίστανται, με τη σημαντικότερη όλων να είναι πιθανότατα η αδυναμία επιλογής των σωστών metrics για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών Influencer Marketing.

Για να καλύψει αυτήν την ανάγκη, η Whalar, ο μοναδικός Global Influencer Partner των Facebook, Instagram & Snapchat, πραγματοποίησε την πρώτη neuroscience έρευνα παγκοσμίως για το Influencer Marketing την οποία και θα παρουσιάσει στο κοινό του All Things Facebook & Instagram’20 ο Ian Forrester, SVP Research & Analytics της Whalar.

Οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την αληθινή δύναμη του Influencer Marketing, να μάθουν τα do’s & don’t’s για να το αξιοποιήσουν στο έπακρο και – το σημαντικότερο – να αρχίσουν να μετρούν την αποτελεσματικότητα των ενεργειών τους με τα σωστά metrics.

Το All Things Facebook & Instagram’20 (www.allthingsfb.gr) θα πραγματοποιηθεί στις 27 και 28 Φεβρουαρίου με τη συμμετοχή 10 ομιλητών από το εξωτερικό, ενώ μία μέρα αργότερα το πρόγραμμα περιλαμβάνει 4 διαδραστικά workshops με εισηγητές στελέχη του Facebook.