Σειρά b-t-l ενεργειών

Με στόχο να έρθει η Nivea πιο κοντά στους καταναλωτές, και να αναδειχθεί η δυναμική του brand, κατασκευάστηκε δημιουργικό περίπτερο με τη μορφή αναδρομικής έκθεσης- ανασκόπησης της ιστορίας της Nivea.

Το κοινό που επισκέφτηκε την έκθεση (περίπου 12.500 άτομα) είχε την ευκαιρία να μάθει περισσότερα για τη μάρκα, και να λάβει δείγματα διαφόρων προϊόντων Nivea, αλλά και μία επετειακή συσκευασία της μπλε κλασικής κρέμας Nivea με τη Rihanna. Επιπλέον έτρεξε διαγωνισμός με έπαθλο μία Vespa Nivea- LX 50 cc.

Τέλος, η Nivea, με στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να συνεισφέρει στο έργο των Παιδικών Χωριών SOS τοποθέτησε ειδικό κουμπαρά. Το ποσό που συγκεντρώθηκε θα διπλασιαστεί από την εταιρεία και θα δοθεί στα Παιδικά Χωριά SOS.