Πρόκειται για τη νέα καμπάνια της Eurobank που δημιούργησε η Tribe, με αφορμή την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της Τράπεζας. Η καμπάνια, με κύριο μήνυμα «προτεραιότητα σε εσένα», επικεντρώνεται σε ότι αφορά και ενδιαφέρει άμεσα το κοινό, εγκαταλείποντας τις εικόνες και τους κώδικες που συνηθίζονται στην επικοινωνία των μεγάλων Τραπεζών. Χρησιμοποιώντας μόνο κείμενο και μουσική εστιάζει στα ουσιώδη, επιλέγοντας μια πιο απλή γλώσσα επικοινωνίας και εκφράζοντας τις προθέσεις και τις δεσμεύσεις της Eurobank στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον.