Η Tribe σχεδίασε τη νέα ταυτότητα και εικόνα των καταστημάτων ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, η οποία ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά σε καταστήματα της αλυσίδας στην Αττική. Το πρώτο κατάστημα Κρητικός ξεκίνησε στην Αίγινα το 1948 από τoν Ανδρέα Κρητικό. Οι τρεις γιοι του εξέλιξαν την επιχείρηση, δημιουργώντας την αλυσίδα σούπερ μάρκετ που αριθμεί σήμερα πάνω από 300 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Η νέα ταυτότητα εμπνέεται από τη σπείρα, κεντρικό στοιχείο του λογοτύπου Κρητικός, αλλά και από τα παραδοσιακά μοτίβα στις συσκευασίες και τον διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων. Μέσα από αυτή τη γλώσσα εκφράζονται οι βασικές αξίες της μάρκας Κρητικός: η αυθεντικότητα, η ποιότητα, η οικειότητα, η προσωπική φροντίδα και εξυπηρέτηση, αξίες που οι άνθρωποι της αλυσίδας φροντίζουν να βρίσκονται «Κάθε μέρα δίπλα σας». Ο σχεδιασμός της νέας ταυτότητας των καταστημάτων εγκαινιάζει τη συνεργασία ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός -Tribe που ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο, μετά από διαδικασία spec για το σύνολο της επικοινωνίας της αλυσίδας.