Η καμπάνια αναπτύσσεται τηλεοπτικά με testimonials πελατών του Πλαισίου, οι οποίοι μιλούν για τη σχέση τους με την τεχνολογία και το Πλαίσιο και για τις αλλαγές που αυτή η σχέση έχει φέρει και συνεχίζει να φέρνει σε όσα κάνουν. Με το βλέμμα στο μέλλον και στα επόμενα 50 χρόνια, η εικαστική γλώσσα της καμπάνιας βασίζεται στην τεχνική του 3D projection mapping, το οποίο εφαρμόστηκε στα πρόσωπα των πρωταγωνιστών και κινηματογραφήθηκε real time.

Το εικαστικό αποτέλεσμα ακολουθεί και σχολιάζει τις αφηγήσεις των πρωταγωνιστών με graphic animations, αλλά και κινηματογραφημένα πλάνα πάνω στα πρόσωπά τους. Την 360ο καμπάνια υπογράφει το μήνυμα «50 χρόνια δημιουργούμε ένα νέο Πλαίσιο». Τη δημιουργική ιδέα, ανάπτυξη και υλοποίηση σε όλα τα Μέσα υπογράφει η Tribe, την παραγωγή η Arcadia σε συνεργασία με το Abnormal  Studio και τη σκηνοθεσία ο Δημήτρης Δεληνικόλας.