Δημιουργία της Tribe Athens αποτελεί η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Eurolife FFH, η οποία αφορά στη δράση της για στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα, σε συνεργασία με τη Hopegenesis. Η καμπάνια, με τίτλο «Αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά», επαναλαμβάνει τη δέσμευση της εταιρείας να «υιοθετήσει» 10 απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, καθώς και να δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Movielab Productions σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη, ενώ η μουσική επιμέλεια ανήκει στη Rabbeats.