Για το λανσάρισμα της Always Platinum στην Ελλάδα

Η Τouchpoint Strategies ανέλαβε, για λογαριασμό του brand Always της Procter & Gamble, την υλοποίηση digital επικοινωνίας με σκοπό το λανσάρισμα της νέας Always Platinum στην Ελλάδα. Με κεντρικό μήνυμα «Με το σύστημα 5πλης άνεσης της Always Platinum, δεν νιώθεις τίποτα άλλο παρά μόνο προστασία», στόχος της Touchpoint Strategies ήταν να αναδείξει τα χαρακτηριστικά του ανανεωμένου προϊόντος.

Σε συνεργασία με τις Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Εβελίνα Νικόλιζα, Κέισι Μίζιου, Ελένη Βουλγαράκη, Κλέλια Ανδριολάτου και Μαρίνα Γρηγορίου, η digital καμπάνια υλοποιήθηκε μέσα από διαφορετικές θεματικές περιεχομένου: Wellness Warrior, για εκείνες που λατρεύουν την άσκηση, Style Seeker, για όσες αγαπούν τη μόδα και Dynamic Trailblazer για τις δυναμικές γυναίκες με απαιτητική καθημερινότητα. Μέσα από video περιεχόμενο σε IG TV και social media posts & stories, οι influencers μοιράστηκαν μέσα από τα κανάλια τους τη δική τους εμπειρία.