Ένα νέο application λανσάρει η Δάφνη Bocides, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να εντοπίσουν ποιο εντομοκτόνο μπορεί να αντιμετωπίσει τα έντομα που τους ταλαιπωρούν. Η επιλογή πραγματοποιείται με 3 τρόπους και, συγκεκριμένα, με βάση το είδος του εντόμου, βάσει επωνυμίας του προϊόντος και βάσει της κατηγορίας του (τζελ, σπρέι κ.ά.). Ακολούθως,
η εφαρμογή εντοπίζει στον χάρτη τα σημεία, στα οποία ο καταναλωτής μπορεί να βρει το προϊόν της προτίμησής του. Τη νέα καμπάνια δημιούργησε εξ ολοκλήρου
η Till Noon.