Τον συνολικό σχεδιασμό του food brand Lovabowl της Χριστίνας Μπόμπα ανέλαβε η Tenfour. Η ταυτότητα χτίστηκε με στόχο να επικοινωνείται άμεσα, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, ο θετικός, ευχάριστος και colorful χαρακτήρας τόσο του μενού, όσο και της ομάδας που δημιουργεί καθημερινά τα bowls για τους λάτρεις της υγιεινής διατροφής.

Παράλληλα, το tagline «For the love of food» έχει σκοπό να προβάλει τις αξίες της founder και της ομάδας της για αγνά υλικά, επιλεγμένα από παραγωγούς που χρησιμοποιούν βιώσιμους τρόπους στις καλλιέργειές τους, και για καλή διατροφή.

Το Lovabowl ανήκει στην οικογένεια healthy brands της Holibites και είναι διαθέσιμο μέσα από E-food και Wolt.