Την παραγωγή των 3 σποτ ανέλαβε η Feel Me

Η καμπάνια αποτελείται από τρία σποτ, τα οποία «παίζουν» ήδη στους τηλεοπτικούς δέκτες από τις 27 Οκτωβρίου, και είναι εμπνευσμένα από τα social media και τα blogs, περιγράφοντας  κατηγορίες προϊόντων με μια σειρά από quotes στην πιο fashion μορφή τους. Τα μοντέλα, ντυμένα σύμφωνα με τα trends της εποχής, κινούνται στους ρυθμούς του μουσικού κομματιού «That’s not my name» του Βρετανικού συγκροτήματος The Ting Tings και παρουσιάζουν τις fashiοn προτάσεις του Factory Outlet. Την παραγωγή των σποτ ανέλαβε η Feel Me Productions με την σκηνοθετική υπογραφή του Χάρη Φαρσαράκη.