Η εταιρεία εγκαινιάζει νέα επικοινωνιακή στρατηγική

Πρόκειται για την αρχή μιας νέας επικοινωνιακής προσέγγισης, κύριο χαρακτηριστικό της οποίας αποτελεί η «ζεστή» και «άμεση» επικοινωνία της εταιρείας με το καταναλωτικό κοινό. Η ταινία ξεναγεί το κοινό στο παρελθόν της εταιρείας. Με την τεχνολογία two-and-a-half dimensional, οι συντελεστές ανέπτυξαν μια τρίτη διάσταση στο φωτογραφικό αρχείο της οικογένειας Καλλιμάνη, επιτρέποντας έτσι το ταξίδι της κάμερας μέσα στο χρόνο.

«Η αγάπη για τις γεύσεις της θάλασσας, η βαθιά γνώση, η μακρόχρονη εμπειρία, η εξειδίκευση αλλά και η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα αποτέλεσαν τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης πορείας της εταιρείας, συστατικά τα οποία αναδεικνύει το σενάριο της ταινίας» αναφέρει ο Νίκος Βαβάκης, Creative Director της Soho Square. Για τη δημιουργία και παραγωγή της ταινίας συνεργάστηκαν ο σκηνοθέτης Γιάννης Χριστοφόρου και ο Compositor Ρουσσέλος Αραβαντινός. Η παραγωγή έγινε από την Boo.