Με κεντρικό concept «Ανακάλυψε τον κόσμο της Lavazza», η Paola Autiero, Διευθύντρια Marketing της Lavazza για την Ελλάδα, παρουσίασε την ιστορία 120 χρόνων της Lavazza και τη σημασία της ελληνικής αγοράς, ενώ ο Mirko Giordano, ειδικός από το Εκπαιδευτικό Κέντρο της Lavazza στο Τορίνο, παρουσίασε συνταγές και shows που σχετίζονται με τον καφέ. Επίσης, ο mixologist Θέμος Κοντοδήμας, ετοίμασε τρία special «coffeetails», δηλαδή συνδυασμούς καφέ Lavazza με γευστικά κοκτέιλ. Ως αναμνηστικά, οι καλεσμένοι έλαβαν καλοκαιρινά καπέλα, δημιουργίες της σχεδιάστριας Ντέπυ Μπουρνάζου.

Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της Publicom Burson-Marsteller, δήλωσε: «Mας τιμά ιδιαίτερα που η Lavazza μας εμπιστεύτηκε το πρώτο media event της στην Ελλάδα. Δημιουργήσαμε ένα εντυπωσιακό concept και event που ήταν γεμάτo ιταλικό πάθος Lavazza για τον καφέ». Η Publicom Burson – Marsteller χειρίζεται εδώ και 18 μήνες το πρόγραμμα PR της Lavazza στην Ελλάδα.