Θα τρέξει τηλεοπτικά και ψηφιακά σε 18 χώρες 

Τη νέα καμπάνια της Barilla υπογράφει η Publicis Ιταλίας, η οποία θα τρέξει από τις 21/09 σε 18 χώρες, και στην Ελλάδα. Με αφορμή τις αλλαγές λόγω Covid-19, η καμπάνια εστιάζει σε τραπέζια από όλο τον κόσμο και στον ρόλο τους ως ζεστό και φιλικό μέρος. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η εταιρεία παραγωγής BRW επιμελήθηκε μία νέα διεθνή ταινία, που γυρίστηκε από τον διαφημιστικό σκηνοθέτη Reynald Gresset.

Η διαφημιστική ταινία, διαθέσιμη σε εκδοχές διάρκειας 10’’, 15’’, 30’’ και 60’’, θα μεταδοθεί σε τηλεοπτικά κανάλια και ψηφιακά Μέσα με πλάνα επικοινωνίας προσαρμοσμένα στην κάθε τοπική αγορά. Ο Gianluca Di Tondo, Chief Marketing Officer της Barilla, δήλωσε: «Με αυτή την καμπάνια θέλουμε να βάλουμε την καθημερινότητα των τραπεζιών όλου του κόσμου στο επίκεντρο».