Στον «αέρα» βρίσκεται, αυτές τις ημέρες, η νέα καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή της Nestlé, την οποία δημιούργησε η Publicis. Η ταινία συνδυάζει τα στοιχεία της φύσης και την αξία ενός βιώσιμου μέλλοντος και καλεί το κοινό να «μπει στον κύκλο», στηρίζοντας την προσπάθεια για έναν κόσμο με λιγότερο πλαστικό.

Σήμερα, η βιώσιμη εμφιάλωση, η επαναχρησιμοποίηση αλλά και η ανακύκλωση διευρύνουν τον κύκλο του νερού και κάνουν ακόμα πιο σημαντική την αξία του, σημειώνεται στο σενάριο της διαφημιστικής ταινίας. Η νέα καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτική ταινία και από digital assets για Facebook, Instagram και YouTube. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Takes 2 Productions και τη σκηνοθεσία ο Δημήτρης Δεληνικόλας.