Η La Roche – Posay στηρίζει και φέτος τους ογκολογικούς ασθενείς με ποικίλες δράσεις. Στο πλαίσιο αυτών εντάσσεται και η νέα digital καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που συντόνισε η Publicis, creative agency του Publicis Groupe Greece, με κύριο μήνυμα «Πολεμάμε με Φροντίδα», και κεντρικό ήρωα τον ηθοποιό και μέλος της «οικογένειας» La Roche-Posay, Αντίνοο Αλμπάνη.

Στόχος της καμπάνιας είναι η ενημέρωση για το πώς οι ασθενείς με καρκίνο μπορούν να αντιμετωπίσουν με φροντίδα τις ανεπιθύμητες ενέργειες από τις θεραπείες τους.

Κεντρικό asset της καμπάνιας είναι ένα long form film, που δημιούργησε η Publicis και προβάλλεται στα social media, το οποίο πλαισιώνεται από μια πληθώρα digital formats στο Facebook, Instagram και YouTube. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Plan A, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τρανού.