172.000 χρήστες δήλωσαν συμμετοχή Η OgilvyOne επιμελήθηκε την επικοινωνία της ενέργειας «ρεβεγιόν στον αέρα», που λάνσαρε η Aegean την περίοδο των εορτών.
Η επικοινωνία συμπεριέλαβε 1 teasing preroll video, 2 τηλεοπτικά spot, ραδιοφωνική διαφήμιση, banner και social media campaign. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, ένα αεροσκάφος της Aegean με 100 τυχερούς επιβάτες, αναχώρησε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς προς άγνωστο προορισμό, με στόχο οι επιβάτες να αλλάξουν χρονιά στον αέρα και να κάνουν δεύτερη αλλαγή χρονιάς σε προορισμό-έκπληξη, που τους αποκαλύφθηκε λίγα λεπτά πριν την προσγείωση. Μέσα από το website (www.revegionstonaera.com) που σχεδίασε η OgilvyOne ειδικά για την ενέργεια, 172.000 χρήστες δήλωσαν συμμετοχή σε 10 μέρες. Μετά την ανακοίνωση των νικητών πάνω από 28.000 χρήστες προσπάθησαν να μαντέψουν τον προορισμό. H ομάδα της OgilvyOne ακολούθησε την πτήση «2015» που τελικά προσγειώθηκε στη Βενετία, και με live updates στα social media της Aegean μετέφερε την ατμόσφαιρα του ταξιδιού σε όλους τους fans.