Στο νεανικό κοινό ηλικίας 18-25 ετών απευθύνεται η νέα επικοινωνία, την οποία δημιούργησε η Ogilvy για την Aegean. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει σε αυτό το κοινό, την GenAIRation Aegean, εκπλήξεις, προνόμια και υπηρεσίες, προκειμένου να ζήσουν με τους φίλους τους ξεχωριστές εμπειρίες.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ogilvy δημιούργησε τρεις ταινίες, όπου το σώμα των πρωταγωνιστών είναι παρόν, αλλά το μυαλό τους «ταξιδεύει» στις διακοπές, στα ταξίδια, στον αέρα.

Με μήνυμα «Αν το μυαλό σου ταξιδεύει, ακολούθησέ το», η νέα καμπάνια καλεί το νεαρό κοινό να ανακαλύψει την ταξιδιωτική εμπειρία της Aegean. Οι ταινίες είναι παραγωγή της TopCut Modiano σε σκηνοθεσία Στάθη Μουρδουκούτα.