Σε παραγωγή της Foss Productions

Η Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια του brand Depon της Βιανέξ, η οποία βρίσκεται ήδη «στον αέρα», εμπνευσμένη από τη νέα καθημερινότητα λόγω πανδημίας και lockdown. Στη νέα αυτή διαφημιστική ταινία, ένα παιδί περιμένει με αγωνία στο σπίτι τον μπαμπά του, με το άγχος ότι η ώρα περνά και θα χάσει τη μουσική του παράσταση.Ο μπαμπάς καθυστερεί στη δουλειά κι όταν φτάνει σπίτι διαπιστώνει ότι έχει πονοκέφαλο, με το παιδί να απογοητεύεται ότι τελικά θα χάσει όντως την παράσταση. Την κατάσταση «σώζει» το Depon, κι έτσι οι γονείς ανοίγουν το laptop και ο μικρός συμμετέχει στη μουσική του παράσταση, η οποία πραγματοποιείται ψηφιακά. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά.