Σε τηλεόραση και SoMe

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Merenda με αφορμή τα 50 χρόνια της στην ελληνική αγορά. Με μήνυμα «50 χρόνια απλώνεται στις αξέχαστες στιγμές της ζωής σου», η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, στο οποίο αποτυπώνονται μια πλειάδα περιστάσεων, τις οποίες συνόδευσε η Merenda, από τη «μεγάλη σκανταλιά» του 1972 έως και σήμερα. Η καμπάνια «τρέχει» στην τηλεόραση και σε όλα τα social media του brand και, συγκεκριμένα, σε Facebook, Instagram, YouTube και Twitter. Σημειώνεται ότι το 2021 αποτελεί «έτος Merenda» και η Mondelez αναμένεται να διοργανώσει μέσα στη χρονιά και σχετικά activations. Το σποτ υπογράφει η Ogilvy σε παραγωγή της Foss Productions και σκηνοθεσία Χάρη Βαφειάδη.