Η Koolmetrix πραγματοποίησε την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας, αλλά και τον ολικό επανασχεδιασμό του website του MyShoe, διευρύνοντας τη σταθερή της συνεργασία στο πλαίσιο του digital marketing.

Μελετώντας τη συμπεριφορά των χρηστών και συνδυάζοντας τη με τα δεδομένα των τελευταίων ετών, η ομάδα της Koolmetrix βελτιστοποίησε το customer journey, καθορίζοντας με ακρίβεια τις personas των πελατών του. Αποτέλεσμα της μελέτης ήταν ο σχεδιασμός ενός ξεκάθαρου και χρηστικού mobile first περιβάλλοντος, που προσαρμόζεται ανάλογα με τον χρήστη, προσφέροντας στους πελάτες του Myshoe τη δυνατότητα να περιηγηθούν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους με ευκολία.

Ο Τάσος Κωνσταντάτος, Creative Director της Koolmetrix, σχολίασε σχετικά: «Το MyShoe αποτελεί ένα μοναδικό παράδειγμα για το πώς η Data Driven φιλοσοφία της Koolmetrix, αποτελεί το μέλλον στο e-commerce design. Αναλύοντας τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, μπορούμε να μελετήσουμε λεπτομερώς την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουμε πλήρως το user experience, πετυχαίνοντας υψηλότερα Conversion Rates σε όλα τα funnels».