Η JNLeoussis+ εμπνεύστηκε και δημιούργησε τη νέα επικοινωνία «Συνταγές Καραντίνας» για λογαριασμό των μαγειρικών σκευών PaL Cookware, με πρωταγωνίστρια τη γνωστή chef Γωγώ Δελογιάννη.

Social Media καμπάνια και διαγωνισμός, με την chef Γωγώ Δελογιάννη.

Η JNLeoussis+ εμπνεύστηκε και δημιούργησε τη νέα επικοινωνία «Συνταγές Καραντίνας» για λογαριασμό των μαγειρικών σκευών PaL Cookware, με πρωταγωνίστρια τη γνωστή chef Γωγώ Δελογιάννη. Η καμπάνια έχει ως βασικό μήνυμα ότι «μένουμε σπίτι» αλλά δεν μένουμε από κέφι και ιδέες. Με όχημα την όρεξη για δημιουργία, προτρέπει το κοινό να διασκεδάσει παρακολουθώντας μια σειρά από content recipe-videos στα social media των PaL Cookware σε Facebook, Instagram & YouTube, με εύκολες και γρήγορες «Συνταγές Καραντίνας», εκτελεσμένες από τη Γωγώ Δελογιάννη.

Στη συνέχεια ζητά από τον χρήστη να πει τι υλικά διαθέτει στα ντουλάπια του, ώστε να πάρει μαγειρικές ιδέες για να τα αξιοποιήσει. Παράλληλα, όσοι σχολιάσουν κάτω από κάθε συνταγή, μπορούν να συμμετάσχουν σε lucky-draw κλήρωση και να κερδίσουν δώρα από τα σκεύη PaL. Η καμπάνια αναδεικνύει τρόπους αξιοποίησης των μαγειρικών σκευών PaL, ενδυναμώνει την αναγνωρισιμότητά τους και υπενθυμίζει στο ευρύ κοινό ότι τα PaL είναι διαθέσιμα σε supermarkets και επιλεγμένα e-shops. Όπως επισημαίνει η JNLeoussis+, όλο το απαραίτητο περιεχόμενο δημιουργήθηκε χωρίς να κανείς -από τα στελέχη και τους συνεργάτες της JNLeoussis+-, να βγει από το σπίτι!